יו"ר סיעת הליכוד: "אני לא מוכן לסכן את הליכוד ולרסק את המפלגה"

    אבי רבינא No Comments on יו"ר סיעת הליכוד: "אני לא מוכן לסכן את הליכוד ולרסק את המפלגה"

    יו"ר סיעת הליכוד ח"כ יריב לוין בעתירה בבי"ד של הליכוד על הדרישה להדיח את כלל מתפקדי הליכודניקים החדשים, העיד כי הם ביקשו לעזור לו באופן אישי וסירב להם, "אני לא רוצה את טובתי האישית לסכן את כל התנועה שלנו, אני לא מוכן לייצג אנשים החושבים ההפך ממני"

    צילום: פלאש90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרב על הליכוד: יו"ר סיעת הליכוד יריב לוין התייצב היום (ראשון) יחד עם ראש הממשלה לשעבר נתניהו בבית הדין של הליכוד, בעתירה להדיח את כל 7,000 חברי הליכודניקים החדשים מהתנועה וסיפר בעדותו בבית הדין: "הליכודניקים החדשים" רצו לתת לי קולות כדי שאעזור להם – אני לא מוכן לסכן את הליכוד ולרסק את המפלגה שלנו מבפנים בשביל כמה קולות בפריימריז".

    לוין נזעק על ההרס שמנסים לעשות בתוך הליכוד וסיפר על התנגדותו לתמיכה מהם בפריימריז, "אני לא רוצה את טובתי האישית לסכן את כל התנועה שלנו, אני לא מוכן לייצג אנשים החושבים ההפך ממני".

    לוין הבהיר בדבריו שנאמרו בכעס על החתירה הפנימית, "הגיע הזמן לקרוע את המסיכה הזו, כל האנשים הללו התפקדו תחת הדגל של מאירי וחבורתו ותחת המסרים שהיו מ-2015 כולם לא יוצא מן הכלל, זה מה שהביא אותם פנימה. הרי הם יכלו להתפקד דרך סניף או קבוצה אחרת בליכוד, לא, מה שהביא אותם זה רק המסרים האלה" אמר לוין.

     



    0 תגובות